Deze website plaatst cookies en wordt ook gebruikt door derden om cookies te plaatsen, bijvoorbeeld om gepersonaliseerde reclame te tonen of u te herinneren aan informatie die u heeft bekeken. Als u doorsurft op deze website gaat u akkoord met plaatsen van deze cookies. Meer informatie

welk park past bij je
vind je favoriete park
of
Direct boeken
Boekingscentrale:
0900 - 9677 (€0,90 p/gesprek)

Veel gestelde vragen

Inchecken en reserveringen
Betalen
Bijboeken of wijzigen
Annuleren
Accommodatie informatie
Huisdieren
Reisdocumenten
Visite en logées
Vervoer

Inchecken en reserveringen

Waar kan ik online inchecken?

Op www.mijnoostappen.nl kunt u alle gegevens invullen. Log in op deze site. Als u op het tabblad ‘reserveringen’ klikt, staat er aan de linkerzijde ‘wijzig reisgezelschap’. Hier kunt u van alle personen de gegevens invoeren. Wanneer deze volledig zijn ingevoerd, kunt u bij de receptie van het park versneld inchecken. Terug naar boven

Ik heb meerdere reserveringen, maar waarom kan ik er maar één inzien op www.mijnoostappen.nl?

Als u meerdere reserveringen heeft gemaakt onder dezelfde gegevens en dus ook hetzelfde emailadres, kunnen we de boekingen aan uw MijnOostappen account koppelen. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is een mail te sturen naar Afdeling Reserveren met daarin duidelijk vermeld welk reserveringsnummer u wel kunt inzien en welke reserveringsnummers niet. Afdeling Reserveren kan uw reserveringen nu gaan koppelen, waarna u ze allemaal kunt inzien. Mailen naar reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Vanaf welke tijd kan ik inchecken en hoe laat dien ik uit te checken?

Als u met uw eigen kampeermiddel komt, kunt u op dag van aankomst vanaf 12:00 uur inchecken. Als u een accommodatie bij Oostappen Groep huurt, kunt u op dag van aankomst vanaf 15:00 uur inchecken. 

Uitchecken is op dag van vertrek altijd voor 10:00 uur. Wist u dat u ook kunt bij boeken tot 22:00 uur? Mocht bij aankomst blijken dat uw accommodatie/kampeerplaats nog beschikbaar is, kunt u ter plaatse bijboeken tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Terug naar boven

Wanneer ben ik volledig online ingecheckt?

Wanneer u bij alle personen de gegevens heeft ingevoerd en de betaling volledig voldaan is, bent u online ingecheckt. U dient bij iedere persoon een voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum in te geven. Terug naar boven

Accommodatie informatie

Kan ik een voorkeur doorgeven?

Het is mogelijk een voorkeur door te geven omtrent de ligging van de door u geboekte plaats. Om deze voorkeur te garanderen, wordt er van uw boeking een voorkeursboeking gemaakt. Hiervoor wordt een toeslag van €16,50 berekend. 

Let op: wanneer u niet direct bij Oostappen Groep heeft gereserveerd maar via een touroperator, is niet altijd een voorkeur mogelijk. Informeer hier vooraf over via reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Op welk locatienummer ga ik verblijven?

Als u niet met voorkeur heeft geboekt (dat wil zeggen dat u géén voorkeurskosten heeft betaald) zal uw plaatsnummer pas bij aankomst definitief bekend zijn. Let op: het is niet altijd mogelijk om een voorkeur aan te geven! Als u een reservering heeft gemaakt via VakantieVeilingen kan dit bijvoorbeeld niet. 

Mocht u direct bij Oostappen Groep hebben geboekt, is deze mogelijkheid uiteraard wel. Voor boekingen die gemaakt zijn bij overige touroperators, vragen we u vooraf te informeren naar de mogelijkheden. Terug naar boven

Reisdocumenten

Ik heb geen autopas ontvangen?

Uw autopas wordt ter plaatse op de receptie geprint. U kunt zich dan bij aankomst even melden bij de receptie. Terug naar boven

Wanneer krijg ik mijn legitimatie/zwembadkaartjes?

De legitimatiekaartjes kunt u bij aankomst op het park zelf printen middels de kaartjesautomaat. Deze kaartjes worden niet vooraf toegezonden. Terug naar boven

Dien ik paspoortnummers op te geven?

U hoeft vooraf geen paspoortnummer op te geven. Wij raden u aan altijd uw legitimatie mee te nemen wanneer u op het park verblijft. Hier kan naar gevraagd worden en conform de wetgeving dient u zich te kunnen identificeren. Terug naar boven

Wat dien ik mee te nemen bij aankomst?

U dient de reserveringsbevestiging mee te nemen en eventueel de betalingsbevestigingen. Terug naar boven

Wat is het adres van het Vakantiepark?

Het adres van uw vakantiepark vindt u terug op parkpagina's op deze website. Terug naar boven

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt via het kopje ‘betalingen’ de betaling met iDeal uitvoeren. Mocht u niet over iDeal beschikken, kunt u uiteraard ook een banktransactie uitvoeren. LET OP: de verwerking van deze betalingen duurt enkele dagen. Wanneer u dus per bank betaald, dient u uw betalingstermijnen goed in de gaten te houden.

Als u bij een park heeft geboekt die gevestigd is in België gebruikt u deze gegevens:
IBAN: BE34 7310 2887 8790
Swift/BIC code: KREDBEBB
Betalingskenmerk: uw reserveringsnummer

Als u bij een park heeft geboekt die gevestigd is in Nederland gebruikt u deze gegevens:
IBAN: NL73RABO 0172 061 512
Swift/BIC code: RABONL2U
Betalingskenmerk: uw reserveringsnummer

Mocht u meerdere reserveringen hebben, dient u per reservering een aparte betaling te verzenden. Uw betaling wordt namelijk niet juist verwerkt als u meerdere nummers in de omschrijving noteert, of alleen uw naam o.i.d. Gelieve altijd één volledig correct reserveringsnummer in te geven.

Wanneer u voor een Belgisch park heeft geboekt en u heeft de betaling overgemaakt naar het Rabobanknummer dient u er rekening mee te houden dat het aanzienlijk langer duurt voordat uw betaling is ontvangen. Mocht u de betaling enkele dagen voor aankomst pas in orde hebben gemaakt, kan het zijn dat deze bij aankomst nog niet verwerkt is. U kan dan gevraagd worden de betaling nogmaals te voldoen. Wij adviseren u altijd een betalingsbewijs mee te nemen en voordat u de betaling verzendt, alle gegevens nogmaals te controleren.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

U kunt zelf de complete status van uw boeking en betaling volgen op www.mijnoostappen.nl. Zodra het bedrag is verwerkt, zal dat te zien zijn in het betalingsoverzicht. Terug naar boven

Mijn betaling staat nog niet als verwerkt, wat nu?

Als u de betaling niet via Ideal heeft overgemaakt, kan het langer duren voordat uw betaling is verwerkt. Mocht u binnen enkele dagen aankomen en uw betaling is nog niet verwerkt, dan raden wij u aan bij aankomst een betalingsbewijs mee te nemen, zodat u toch ingecheckt kan worden. Terug naar boven

Kan ik later betalen dan de aangegeven termijn?

Het is niet mogelijk af te wijken van de standaard termijn. Wij adviseren u de betaling tijdig te voldoen om te voorkomen dat u een betalingsherinnering en/of een aanmaning zult ontvangen. Uw reservering kan automatisch geannuleerd worden wanneer het verschuldigd bedrag niet tijdig heeft voldaan.  Terug naar boven

Bijboeken of wijzigen

Hoe kan ik een extra auto/huisdier/persoon toevoegen?

Dit kan via de afdeling reserveren. U kunt hen bereiken via reserveren@oostappengroep.nl of door te bellen naar +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen als er een persoon/huisdier/auto o.i.d. minder meegaat?

Dit kan ook via de afdeling reserveren. Let op: bij het minderen van kosten worden wijzingskosten van €17,50 in rekening gebracht. U kunt hen bereiken via reserveren@oostappengroep.nl of door te bellen naar +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Annuleren

Kan ik annuleren?

Wanneer u een boeking heeft gemaakt en u wenst deze te annuleren kan dat schriftelijk. U kunt een mail sturen naar reserveren@oostappengroep.nl dat u wenst te annuleren. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u ook het reserveringsnummer en de reden van annuleren te vermelden in deze mail. Wanneer u geen annuleringsfonds bij Oostappen Groep heeft afgesloten, gelden de reguliere annuleringskosten. Deze kunt u terugvinden in de boekingsvoorwaarden. Terug naar boven 

Huisdieren

Zijn er rook- en huisdiervrije accommodaties?

Ja, er zijn zowel huisdiervrije als rookvrije accommodaties te boeken. Terug naar boven

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op alle parken van de Oostappen Groep (maximaal 2 huisdieren). Hiervoor wordt een toeslag van €5,- per huisdier per dag berekend per accommodatie/kampeerplaats. Daarnaast wordt er 10,- euro eindschoonmaak kosten berekend. Terug naar boven

Visite en logées

Kan ik visite ontvangen?

Het is mogelijk om visite te ontvangen wanneer u verblijft op het park. Bezoekers moeten zich vooraf even melden bij de receptie. Als uw bezoek graag een nachtje wil blijven slapen, of gebruik wil maken van het indoor zwembad (indien aanwezig), dienen zij zich ook bij de receptie te melden. Terug naar boven

Vervoer

Wat als ik met meerdere auto's kom?

U kunt uw tweede auto vooraf opgeven. De kosten hiervoor zijn €3,- per nacht (per auto). Indien mogelijk kunt u de tweede auto parkeren nabij uw accommodatie, maar mocht dit niet mogelijk zijn dan kan u worden verzocht de auto op een parkeerplaats te zetten. Terug naar boven

Staat uw vraag er niet bij?

 Dan kunt u contact opnemen met de Afdeling Reserveren. E-mailadres: reserveren@oostappengroep.nl of telefoonnummer +31 (0)493 326977.  

Terug naar boven

gastenservice
gastenservice

Zin in vakantie?

Boek nu een mini-break, een fijne tussendoor vakantie, een last-minute of een lekker lange (zomer)vakantie.

Boek direct

Veilig betalen met

Heb je een vraag, of kunnen we je op een andere manier helpen?

Bekijk direct onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? We helpen je graag telefonisch op 0900-9677 (0,90 per gesprek) of stel je vraag op Facebook

Volg je ons al?

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, acties, aanbieding en toffe winacties!

Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief en mis niets!