welk park past bij je
vind je favoriete park
of
Direct boeken
Boekingscentrale:
0900 - 9677 (€0,90 p/gesprek)
welk park past bij je
vind je favoriete park
of
Direct boeken
Boekingscentrale:
0900 - 9677 (€0,90 p/gesprek)

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verplichte bijkomende kosten?

Verplichte bijkomende kosten per kampeerplaats en per verhuuraccommodatie:

  • Reserveringskosten: € 20,00
  • Lakenpakketten: € 9,50 p.p. (niet bij kampeerplaats)
  • Diverse heffingen/toeristenbelasting p.p.p.n. (wisselt per locatie)

Kan ik een voorkeur doorgeven?

Het is mogelijk een voorkeur door te geven omtrent de ligging van de door u geboekte plaats. Om deze voorkeur te garanderen, wordt er van uw boeking een voorkeursboeking gemaakt. Hiervoor wordt een toeslag van €16,50 berekend per accommodatie/kampeerplaats.
Let op: wanneer u niet direct bij Oostappen Groep heeft gereserveerd maar via een touroperator, is een voorkeursboeking niet altijd mogelijk. Informeer hier vooraf over bij de Afdeling Reserveren reserveren@oostappengroep.nl of bel 0900-9677 (€ 0,90 p/gesprek)

Belt u vanuit het buitenland? Bel dan naar (+31) 0493 326 977

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op alle parken van de Oostappen Groep (maximaal 2 huisdieren). Hiervoor wordt een toeslag van €5,- per huisdier per dag berekend per accommodatie/kampeerplaats. Daarnaast wordt er 10,- euro eindschoonmaak kosten berekend.

Zijn er rook- en huisdiervrije accommodaties?

Ja, er zijn zowel huisdiervrije als rookvrije accommodaties te boeken. 

Kan ik annuleren?

Wanneer u een boeking heeft gemaakt en u wenst deze te annuleren kan dat schriftelijk. U kunt een e-mail sturen naar reserveren@oostappengroep.nl met de vermelding dat u wenst te annuleren. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u ook het reserveringsnummer en de reden van annuleren te vermelden in deze e-mail. Wanneer u geen annuleringsfonds bij Oostappen Groep heeft afgesloten, gelden de reguliere annuleringskosten. Bekijk hier onze boekingsvoorwaarden

Vanaf hoe laat kan ik inchecken en hoe laat moet ik weer uitchecken?

Als u met uw eigen kampeermiddel komt, kunt u op dag van aankomst vanaf 12:00 uur inchecken. Als u een accommodatie bij Oostappen Groep huurt, kunt u op dag van aankomst vanaf 15:00 uur inchecken. 
Uitchecken is op dag van vertrek altijd voor 10:00 uur. Wist u dat u ook kunt bij boeken tot 22:00 uur? Mocht 1 dag voor vertrek blijken dat uw accommodatie/kampeerplaats nog beschikbaar is, kunt u ter plaatse bijboeken tegen een zeer aantrekkelijk tarief.

Wanneer ben ik volledig online ingecheckt?

Wanneer u bij alle personen alles heeft ingevoerd, bent u online ingecheckt. U dient bij iedere persoon minimaal een voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum in te geven. Wanneer u tijdig ook bij ieder persoon een telefoonnummer en emailadres ingeeft (bij kinderen mag u uiteraard de gegevens van één van de ouders ingeven), weet u zeker dat u in aanmerking komt voor de versnelde check in.  

Wanneer krijg ik mijn legitimatie/zwembadkaartjes?

De legitimatiekaartjes kunt u bij aankomst op het park zelf printen middels de kaartjesautomaat. Deze kaartjes worden niet vooraf toegezonden.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact op via onze de Afdeling Reserveren bel 0900-9677 (€ 0,90 p/gesprek)
Belt u vanuit het buitenland? Bel dan naar (+31) 0493 326 977

Wanneer u reeds heeft gereserveerd, kunt u meer veel gestelde vragen vinden op uw persoonlijke pagina op www.mijnoostappen.nl

gastenservice
gastenservice

Zin in vakantie?

Boek nu een mini-break, een fijne tussendoor vakantie, een last-minute of een lekker lange (zomer)vakantie.

Boek direct

Veilig betalen met

Heb je een vraag, of kunnen we je op een andere manier helpen?

Bekijk direct onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? We helpen je graag telefonisch op 0900-9677 (0,90 per gesprek) of stel je vraag op Facebook

Volg je ons al?

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, acties, aanbieding en toffe winacties!

Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief en mis niets!