Vakantie voor iedereen
  • Kindvriendelijk
  • Bijna alles inbegrepen
  • (Water)pretgarantie
Start jouw vakantie

COVID-19

Wij informeren je op deze pagina graag over de laatste ontwikkelingen met betrekking tot de verspreiding van COVID-19 in Nederland & België en wat dit voor invloed heeft op jouw vakantie.

Allereerst gelden er op alle Oostappen Vakantieparken extra maatregelen om jouw vakantie extra veilig te maken.

Extra maatregelen

  • Extra hygiëne- en desinfectiemaatregelen. Er wordt frequenter en grondiger schoongemaakt.
  • De balies bij de recepties zijn voorzien van plexiglas.
  • Het wassen van linnen gebeurt op professionele wijze (temperatuur >60 graden) waardoor virussen niet overleven.
  • Er zijn duidelijk instructies opgesteld voor de medewerkers.
  • Er mogen een beperkt aantal mensen in het receptiegebouw zijn.
  • Ter vervanging van het restaurant (dat tot op heden reeds gesloten blijft), kun je gebruikmaken van een onze afhaalservice.
  • Zoveel mogelijk betalen via PIN.
  • Verjaardagsfeestjes, familiefeestjes en groepskamperen zijn niet toegestaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vragen met betrekking tot boekingen

  • Je mag tot 28 dagen voor aankomst gratis flexibel omboeken naar een ander Oostappen Vakantiepark (op basis van beschikbaarheid en tegen de geldende tarieven). Het is mogelijk om eenmalig van deze optie gebruik te maken.
  • Als er een negatief reisadvies geldt in de regio van jouw vakantiebestemming (code oranje of code rood) in de door jou geboekte vakantieperiode kun je kosteloos flexibel omboeken tot 2 dagen voor aankomst.
  • Wanneer de nieuwe reservering duurder uitvalt, is de meerprijs voor de gasten. Wanneer de gasten omboeken en de prijs valt lager uit, blijft de prijs gelijk. Een eventuele restwaarde kan enkel aan het einde van de looptijd alsnog worden uitgekeerd aan de gasten die wij verplicht hebben moeten annuleren. Dit is dus niet van toepassing wanneer de reservering wel doorgang kon vinden, maar de gast zelf besluit om niet te arriveren.
  • Wanneer een reservering niet door kan gaan en verplicht door ons geannuleerd dient te worden krijgt de gast een recreatievoucher t.w.v. het reeds betaalde bedrag. Deze voucher is geldig tot 12 maanden na de oorspronkelijke aankomstdatum. Dit is niet van toepassing wanneer de reservering wel doorgang kon vinden, maar de gast zelf besluit om niet te arriveren.
  • Er worden, mits er COVID-19 is geconstateerd bij een van de toekomstige gasten (binnen 2 weken voor aankomst, geen wijzigingskosten in rekening gebracht.
  • Wanneer gasten toch wensen te annuleren, betalen ze annuleringskosten conform de boekingsvoorwaarden.
  • Wanneer de gast met een bepaalde voorkeur geboekt heeft, houden wij hier uiteraard rekening mee.
  • Wanneer de gasten via touroperators hebben geboekt, verwijzen wij de gasten alleen terug naar de touroperators wanneer ze wensen te annuleren.
  • Als je jouw reeds gemaakte reservering wilt omboeken kun je contact opnemen met de Afdeling Reserveren (zie onderstaande contactgegevens).

Als je vragen hebt over de bovenstaande informatie, kun je altijd contact met ons opnemen via de onderstaande contactgegevens.

Afdeling Reserveren
T. 0900-9677 / vanuit buitenland +31 493 326 977
reserveren@oostappengroep.nl