Jij vraagt, wij antwoorden!

Ga hier naar de overkoepelende FAQ, om het antwoord op jouw vraag te vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze boekingscentrale 0900-9677 (€0,90 per gesprek) of vul het contactformulier in.

 

Betalen

Inchecken en reserveringen

Waar kan ik online inchecken?

Op www.mijnoostappen.nl kun je alle gegevens invullen. Log in op deze site. Als je op het tabblad ‘reserveringen’ klikt, staat er aan de linkerzijde ‘wijzig reisgezelschap’. Hier kun je van alle personen de gegevens invoeren. Wanneer deze volledig zijn ingevoerd, ben je online ingecheckt. Bij aankomst op de receptie ontvang je de autopas, zwembadkaartjes en de sleutel van de accommodatie.

Ik heb meerdere reserveringen, maar waarom kan ik er maar één inzien op www.mijnoostappen.nl?

Als je meerdere reserveringen hebt gemaakt onder dezelfde gegevens en dus ook hetzelfde emailadres, kunnen we de boekingen aan jouw MijnOostappen account koppelen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een mail te sturen naar Afdeling Reserveren met daarin duidelijk vermeld welk reserveringsnummer je wel kunt inzien en welke reserveringsnummers niet. Afdeling Reserveren kan jouw reserveringen nu gaan koppelen, waarna je ze allemaal kunt inzien. Mail naar reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977

Vanaf welke tijd kan ik inchecken en hoe laat dien ik uit te checken?

Als je met je eigen kampeermiddel komt, kun je op de dag van aankomst vanaf 12:00 uur inchecken. Als je een accommodatie bij Oostappen Groep huurt, kun je op de dag van aankomst vanaf 15:00 uur inchecken. 

Uitchecken is op de dag van vertrek altijd voor 10:00 uur. Wist je dat je één dag voor het uitchecken nog kunt bijboeken tot 22:00 uur? Als jouw accommodatie/kampeerplaats op dat moment nog beschikbaar is, kun je ter plaatsen bijboeken tegen een zeer aantrekkelijk tarief. 

Wanneer ben ik volledig online ingecheckt?

Wanneer je bij alle personen de gegevens hebt ingevoerd en de betaling volledig voldaan is, ben je online ingecheckt. Je dient bij iedere persoon een voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum in te geven. 

Accommodatie informatie

Kan ik een voorkeur doorgeven?

Het is mogelijk een voorkeur door te geven omtrent de ligging van de door jou geboekte plaats. Om deze voorkeur te garanderen, wordt er van jouw boeking een voorkeursboeking gemaakt. Hiervoor wordt een toeslag van €17,50 berekend. Als je een reservering hebt gemaakt via VakantieVeilingen bedragen de voorkeurskosten €50. Wil je graag naast elkaar verblijven, dan wordt de voorkeurstoeslag per accommodatie/plaats berekend. 

Let op: wanneer je niet direct bij Oostappen Groep hebt gereserveerd maar via een touroperator, is er niet altijd een voorkeur mogelijk. Informeer hier vooraf over via reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977. 

Op welk locatienummer ga ik verblijven?

Als je niet met voorkeur hebt geboekt (dat wil zeggen dat je géén voorkeurskosten hebt betaald) zal jouw plaatsnummer pas bij aankomst definitief bekend zijn. 

Mocht je direct bij Oostappen Groep hebben geboekt, dan is deze mogelijkheid er uiteraard wel. Voor boekingen die gemaakt zijn bij overige touroperators, vragen we je vooraf te informeren naar de mogelijkheden.

Inchecken & reserveringen

Huisdieren

Zijn er rook- en huisdiervrije accommodaties?

Ja, er zijn zowel huisdiervrije als rookvrije accommodaties te boeken. Indien je dit graag wenst, kun je dit aanvragen via de afdeling reserveren. Je kunt hen bereiken door een e-mail te sturen naar reserveren@oostappengroep.nl of te bellen naar +31 (0)493 326977.

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op alle parken van de Oostappen Groep (maximaal 2 huisdieren). Hiervoor wordt een toeslag van €5,- per huisdier per dag berekend per accommodatie/kampeerplaats. Daarnaast wordt er 10,- euro eindschoonmaak kosten berekend.