Veel gestelde vragen

Inchecken en reserveringen
Betalen
Bijboeken of wijzigen
Annuleren
Accommodatie informatie
Huisdieren
Reisdocumenten
Visite en logées
Vervoer

INCHECKEN EN RESERVERINGEN

Waar kan ik online inchecken?

Op www.mijnoostappen.nl kun je alle gegevens invullen. Log in op deze site. Als je op het tabblad ‘reserveringen’ klikt, staat er aan de linkerzijde ‘wijzig reisgezelschap’. Hier kun je van alle personen de gegevens invoeren. Wanneer deze volledig zijn ingevoerd, kun je bij de receptie van het park versneld inchecken. Terug naar boven

Ik heb meerdere reserveringen, maar waarom kan ik er maar één inzien op www.mijnoostappen.nl?

Als je meerdere reserveringen hebt gemaakt onder dezelfde gegevens en dus ook hetzelfde emailadres, kunnen we de boekingen aan jouw MijnOostappen account koppelen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een mail te sturen naar Afdeling Reserveren met daarin duidelijk vermeld welk reserveringsnummer je wel kunt inzien en welke reserveringsnummers niet. Afdeling Reserveren kan jouw reserveringen nu gaan koppelen, waarna je ze allemaal kunt inzien. Mail naar reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Vanaf welke tijd kan ik inchecken en hoe laat dien ik uit te checken?

Als je met je eigen kampeermiddel komt, kun je op de dag van aankomst vanaf 12:00 uur inchecken. Als je een accommodatie bij Oostappen Groep huurt, kun je op de dag van aankomst vanaf 15:00 uur inchecken. 

Uitchecken is op de dag van vertrek altijd voor 10:00 uur. Wist je dat je ook kunt bijboeken tot 22:00 uur? Mocht bij aankomst blijken dat jouw accommodatie/kampeerplaats nog beschikbaar is, kun je ter plaatse bijboeken tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Terug naar boven

Wanneer ben ik volledig online ingecheckt?

Wanneer je bij alle personen de gegevens heeft ingevoerd en de betaling volledig voldaan is, ben je online ingecheckt. Je dient bij iedere persoon een voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum in te geven. Terug naar boven

ACCOMMODATIE INFORMATIE

Kan ik een voorkeur doorgeven?

Het is mogelijk een voorkeur door te geven omtrent de ligging van de door jou geboekte plaats. Om deze voorkeur te garanderen, wordt er van jouw boeking een voorkeursboeking gemaakt. Hiervoor wordt een toeslag van €16,50 berekend. 

Let op: wanneer je niet direct bij Oostappen Groep hebt gereserveerd maar via een touroperator, is er niet altijd een voorkeur mogelijk. Informeer hier vooraf over via reserveren@oostappengroep.nl of bel +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Op welk locatienummer ga ik verblijven?

Als je niet met voorkeur hebt geboekt (dat wil zeggen dat je géén voorkeurskosten heeft betaald) zal jouw plaatsnummer pas bij aankomst definitief bekend zijn. Let op: het is niet altijd mogelijk om een voorkeur aan te geven! Als je een reservering hebt gemaakt via VakantieVeilingen kan dit bijvoorbeeld niet. 

Mocht je direct bij Oostappen Groep hebben geboekt, dan is deze mogelijkheid er uiteraard wel. Voor boekingen die gemaakt zijn bij overige touroperators, vragen we je vooraf te informeren naar de mogelijkheden. Terug naar boven

REISDOCUMENTEN

Ik heb geen autopas ontvangen?

Je autopas wordt ter plaatse op de receptie geprint. Je kunt je dan bij aankomst even melden bij de receptie. Terug naar boven

Wanneer krijg ik mijn legitimatie/zwembadkaartjes?

De legitimatiekaartjes kunt je bij aankomst op het park zelf printen middels de kaartjesautomaat. Deze kaartjes worden niet vooraf toegezonden. Terug naar boven

Dien ik paspoortnummers op te geven?

Je hoeft vooraf geen paspoortnummer op te geven. Wij raden je aan om je legitimatie altijd mee te nemen wanneer je op het park verblijft. Hier kan naar gevraagd worden en conform de wetgeving dien je je te kunnen identificeren. Terug naar boven

Wat dien ik mee te nemen bij aankomst?

Je dient de reserveringsbevestiging mee te nemen en eventueel de betalingsbevestigingen. Terug naar boven

Wat is het adres van het Vakantiepark?

Het adres van jouw vakantiepark vindt je terug op parkpagina's op deze website. Terug naar boven

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

Je kunt via het kopje ‘betalingen’ de betaling met iDEAL uitvoeren. Mocht je niet over iDEAL beschikken, kun je uiteraard ook een banktransactie uitvoeren. LET OP: de verwerking van deze betalingen duurt enkele dagen. Wanneer je dus per bank betaald, dien je jouw betalingstermijnen goed in de gaten te houden.

Als je bij een park hebt geboekt die gevestigd is in België gebruik je deze gegevens:
IBAN: BE34 7310 2887 8790
Swift/BIC code: KREDBEBB
Betalingskenmerk: jouw reserveringsnummer

Als je bij een park hebt geboekt die gevestigd is in Nederland gebruikt je deze gegevens:
IBAN: NL73RABO 0172 061 512
Swift/BIC code: RABONL2U
Betalingskenmerk: jouw reserveringsnummer

Mocht je meerdere reserveringen hebben, dan dien je per reservering een aparte betaling te verzenden. Jouw betaling wordt namelijk niet juist verwerkt als je meerdere nummers in de omschrijving noteert, of alleen je naam o.i.d. Gelieve altijd één volledig correct reserveringsnummer in te geven.

Wanneer je voor een Belgisch park hebt geboekt en je de betaling hebt overgemaakt naar het Rabobanknummer dien je er rekening mee te houden dat het aanzienlijk langer duurt voordat jouw betaling is ontvangen. Mocht je de betaling enkele dagen voor aankomst pas in orde hebben gemaakt, kan het zijn dat deze bij aankomst nog niet verwerkt is. Je kunt dan gevraagd worden de betaling nogmaals te voldoen. Wij adviseren je altijd een betalingsbewijs mee te nemen en voordat je de betaling verzendt, alle gegevens nogmaals te controleren.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Je kunt zelf de complete status van jouw boeking en betaling volgen op www.mijnoostappen.nl. Zodra het bedrag is verwerkt, zal dat te zien zijn in het betalingsoverzicht. Terug naar boven

Mijn betaling staat nog niet als verwerkt, wat nu?

Als je de betaling niet via iDEAL hebt overgemaakt, kan het langer duren voordat de betaling is verwerkt. Mocht je binnen enkele dagen aankomen en de betaling is nog niet verwerkt, dan raden wij je aan bij aankomst een betalingsbewijs mee te nemen, zodat je toch ingecheckt kan worden. Terug naar boven

Kan ik later betalen dan de aangegeven termijn?

Het is niet mogelijk af te wijken van de standaard termijn. Wij adviseren je de betaling tijdig te voldoen om te voorkomen dat je een betalingsherinnering en/of een aanmaning zult ontvangen. Jouw reservering kan automatisch geannuleerd worden wanneer het verschuldigd bedrag niet tijdig heeft voldaan.  Terug naar boven

BIJBOEKEN OF WIJZIGEN

Hoe kan ik een extra auto/huisdier/persoon toevoegen?

Dit kan via de afdeling reserveren. Je kunt hen bereiken via reserveren@oostappengroep.nl of door te bellen naar +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen als er een persoon/huisdier/auto o.i.d. minder meegaat?

Dit kan ook via de afdeling reserveren. Let op: bij het minderen van kosten worden wijzingskosten van €17,50 in rekening gebracht. Je kunt hen bereiken via reserveren@oostappengroep.nl of door te bellen naar +31 (0)493 326 977. Terug naar boven

ANNULEREN

Kan ik annuleren?

Wanneer je een boeking hebt gemaakt en je wenst deze te annuleren kan dat schriftelijk. Je kunt een mail sturen naar reserveren@oostappengroep.nl dat je wenst te annuleren. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij jou ook het reserveringsnummer en de reden van annuleren te vermelden in deze mail. Wanneer je geen annuleringsfonds bij Oostappen Groep hebt afgesloten, gelden de reguliere annuleringskosten. Deze kun je terugvinden in de boekingsvoorwaarden. Terug naar boven 

HUISDIEREN

Zijn er rook- en huisdiervrije accommodaties?

Ja, er zijn zowel huisdiervrije als rookvrije accommodaties te boeken. Terug naar boven

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op alle parken van de Oostappen Groep (maximaal 2 huisdieren). Hiervoor wordt een toeslag van €5,- per huisdier per dag berekend per accommodatie/kampeerplaats. Daarnaast wordt er 10,- euro eindschoonmaak kosten berekend. Terug naar boven

VISITE EN LOGÉES

Kan ik visite ontvangen?

Het is mogelijk om visite te ontvangen wanneer je verblijft op het park. Bezoekers moeten zich vooraf even melden bij de receptie. Als jouw bezoek graag een nachtje wil blijven slapen, of gebruik wil maken van het indoor zwembad (indien aanwezig), dienen zij zich ook bij de receptie te melden. Terug naar boven

VERVOER

Wat als ik met meerdere auto's kom?

Je kunt jouw tweede auto vooraf opgeven. De kosten hiervoor zijn €3,- per nacht (per auto). Indien mogelijk kun je de tweede auto parkeren nabij jouw accommodatie, maar mocht dit niet mogelijk zijn dan kan je worden verzocht de auto op een parkeerplaats te zetten. Terug naar boven

STAAT JOUW VRAAG ER NIET BIJ?

Dan kun je contact opnemen met de Afdeling Reserveren. E-mailadres: reserveren@oostappengroep.nl of telefoonnummer +31 (0)493 326977.  

Terug naar boven

Wist je dat?

  1. Alle faciliteiten zijn inbegrepen
  2. Bij ons altijd de beste prijzen
  3. Unieke animatie tijdens alle schoolvakanties
  4. Al meer dan 30 jaar succesvol

Heb je een vraag, of kunnen we je op een andere manier helpen?

Bekijk direct onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? We helpen je graag telefonisch op 0900-9677 (0,90 per gesprek) of stel je vraag op Facebook.

(€0,90 p/gesprek)

Volg je ons al?

De beste aanbiedingen en last minutes per mail ontvangen? Laat je e-mailadres achter!

INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF

Sluiten

Oostappen Parken

De mooise plekjes in Nederland en België

Met onze vakantieparken in Nederland en België ben je altijd verzekerd van een heerlijke vakantiebestemming. Oostappen Vakantieparken – Vakantie voor iedereen!

Deze website plaatst cookies en wordt ook gebruikt door derden om cookies te plaatsen, bijvoorbeeld om gepersonaliseerde reclame te tonen of u te herinneren aan informatie die u heeft bekeken. Als u doorsurft op deze website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie of Sluiten.